Baldız Baldan Tatlıymış

Posted on 05 Mart 2011

0


Kayın babam 2 evlilik yapmış ilk evliliğini yıllar önce gittiği almanyada bir türk kadınıyla yapmış 5 sene evli kaldıktan sonra ayrılmış ondanda 1 kızı olmuş bize bahsederdi ölmeden evvel almanyada kızım var diye işte o kızı eşimi aramış bizi görmeye ve tanışmaya gelecem diye yıllarca eşimin adresini bulmak için uğraşmış ve sonunda bulmuş eşim beni arayıp bu konuyu bildirdiğinde bende heyecanlanmıştım bende eşim gibi ilk kez görecektim heyecanla hava limanına koşmuştuk gelecegi saatte adını kagıda yazıp beklemeye başladık aradan 1 saat geçmişti uçak inmişti bir süre sonra yanımıza sarışın bir bayan yanaştı eşimle konuştu ve sarıldılar eşim yanıma geldi bizi tanıştırdı bizde sarıldık öpüştük gelen kız baldızımdı ilk anda sıcaklık hissetmiştim gayet sempatikti eve gittik eve varınca baldızım diyeyim handan üzerini değiştirdi çok açık kıyafetler giymişti kısacık ve incecik bir gecelik giymiş kilodu ortaya çıkmıştı işin vahimi sütyende takmadığı için gögüsleri ortaya çıkmıştı eşim bızuldu handan daha edepli bir şey giyseydin ya dedi aman dedi ne olacak biz almanyada böyle dolaşırız orada gayet normal böyle şeyler kız yoksa kocanımı kıskandın dedi ondan değilde dedi bizim buralarda pek giyilmez hele yabancı erkeğin yanında olunca dediğinde o erkek benim eniştem olur korkma onu baştan çıkartmam seni seviyorsa hiç öyle şeyler olmaz dedi ama gel gelelim benim iştahım artmıştı gayet seksi bir balzım vardı ve rahat tavırlarıyla beni etkilemişti o akşam eşimin yüzü hiç gülmedi yatarken bana bana bak dedi seni bilirim sakın olaki aklından kötü şeyler geçmesin dedi ne geçecek rahat ol dedim aradan 3 gün geçmişti eşim ve ben işe gidiyoruz baldızımda evde tek kalıyordu eve erken dönmüştüm eşim yoktu evde anahtarla kapıyı açtım içeri girdim baldızım handan kilot ve sütyensiz yüzü koyun yatmış uyuyordu bembeyaz vücudu ve yuvarlak dolgun kalçaları muhteşem duruyordu heyecanım artmıştı heyecanımı bastırmak ve rahatlamak için banyoya geçtim soyundum altımda kilodum vardı odanın içerisinde dolaşırken handan kalkmıştı beni kilotla görünce yattığı yerden hayırdır dedi banyoya gireceğimde dedim oo enişte vücudunda güzelmiş sporcu gibi dedi saol dedim ben banyoya geçtim duşumu aldım bornozumu üzerime geçirdim handan geldi yanıma bende banyoya gireceğim dedi ve gayet utanıp sıkılmadan önümde kilodunu çıkattı ve çırılçıplak olup banyoya girdi az sonra bana seslendi hakancım sırtımı sürtmek istermisin dedi enişte diyen kız gitmiş hakancım diyordu saate baktım eşimin gelmesine 1 saat vardı üzerimde bornozla içeri girdim bana banyo sürteceğini köpürtüp verdi sırtını sürterken benim yavru havalanmıştı ayaga kalktı amı tas gibiydi ve yeni alınmıştı sen benim her yerimi gördün bende seninkini görmek istiyorum dedi ve bornozumun önünü çözdü çüş dedi bune be sende eşek cinsimi var dedi bu ne kadar büyük böyle dedi okşa istersen dedim okşamam ben bun agzımda emerim dedi ve emmeye başladı emdikçe heyecandan kudurmuştum ellerini banyo evyesine dayadı domaldı şimdi içime gir dedi ama yavaş gir parçalama amımı dedi önce hafiften sonra kompe girip gidip gelmeye başlamıştım handanın arkasından dakikalarca gidip gelmenin sonunda boşalacagımı anlayınca yaragımı agzına aldı ve agzıma boşal dedi bende agzına boşaldım bu çıkan menileri sanki tatlı yiyormuşçasına afiyetle yutuyordu çıktık ben eşime yakalanmamak için acele ediyordum onun umrunda değildi üzerime değiştirdim ve kardeşine birşey çaktırmayalım ben çıkıyorum dedim evden çıktım eşimin gelme saattinden 2 saat sonra eve vardığımda eşim gelmiş bana nerdesin niye geç kaldın diye soruyordu garibim bilmiyorduki saatler evvel kardeşini becerdim..

Posted in: Uncategorized